-sannaandersson-

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna andersson - 29 februari 2012 14:37

kom hem för en stund sen, fikade och nu sitter jag vid datan.

idga har det vare en bra dag i skolan, inget spc....      

fick börja rida lillan idag men har inte gjort enfelska läxan så den måste jag göra...rider ev i morgon fåse..

rider iaf på fredag, blir ute ritt då, maja och frida hänger väl oxå med hoppas jag, det var så länge sen vi red alla 3 :/

aja, iaf så red jag ju sonja i måndags och det gick ju lite ...hmm, sådär. vi övade mest på våran sits och inte så mke med hästarna, -.-

längtar till det blir hoppvecka för jag var sjuk på förra..

när lillan har komme igång så tar vi tag i hoppningen oxå. sjukt länge sen jag hoppade med hon..

ska böja med lite bommar och sockerbits hinder, sen höja eftersom,

okeeeej...... nu var de lite byta-sammtals-ämne...haha 

ska gö läxa nuuu,

ciaoo:*

    





dom första bilderna jag la upp på bloggen :`) 









Av sanna andersson - 27 februari 2012 10:21

Helo,Bloggar från mobilen nu.Ska ha franska nu,Bloggar när jag kmr hem:)Ciaoooo,:*

Av sanna andersson - 26 februari 2012 13:54

sry för dårlig uppdatering, idag så har jag inte gjort nått, gick ut med sixten en stund...

igår hjälpte jag ebba med jouren gick bra, red både sonja och bilbo :)

 kl 6 så ska jag på års möte :) ska bli kul. 

slänger in några bilder som är på den här datan,bloggar från min andra dator nu, så det blir gammla bilder!:

     

haha:`)  

Av sanna andersson - 24 februari 2012 19:38

helow,

kom till ebba för en stund sen ( www.bezzie.deove.se eller www.hastmpp.devote.se )

nu sitter vi och äter godis och kollar på tv, ska snart sätta på en film, imorgon har ebba jouren så ska hjälpa henne med den:)också ska hon och jag rida, på stora volten, ska blir kul.

ska gå nu,

puss

Av sanna andersson - 24 februari 2012 14:50

hej.

idag är det fredag..

har inte att göra på hela dan så...få väl va med sixten,

aja idag har det vare en rätt bra dag..

dårlig uppdatering oxå...har ingen lust att blogga nu.sry bloggar ikv, troligtvis.

hejdå.

 

och ja, jag har simglasögon...men bara för att jag hade ögoninflammation i båda ögonen..

Av sanna andersson - 22 februari 2012 16:03

helow,

kom hem från skolan vid 3 tiden, eftersom bussen åker så sakaa:)

aja,kan iaf inte rida lillan på 2 veckor eftersom hon har vare hos veterinären och fixat framkotor och fram knän <3

så hon blir bra i dom nån gång!

så då blire rida lilla attila med frida som rider storm, nåå vad jag saknar han:`) pluttteeeeen.

men efter lillans vila tänker jag starta henne med mer träning. alltså mer träning än flamsa runt o allt sånt,

tex hoppa mer,, mke bommar och markarbeta (bomm på marken till 50cm högt) en gång i veckan, och hoppa högre ( 50cm-1 meter en vecka, så hon får lite annat,. till sommaren täner jag jobba henne med bredare hiner ex oxer osv, skulle hon älska eftersom hon älskar att hoppa högt, ni skulle bara känner hon hon blir om man styr mot ett hiner, örorna(stavning?) åker rätt fram och hela hon vill bara framm :) aja ska plugga franska nu-.-

puss

 

nu få ni kolla på den här igen eftersom jag inte har nå nya bildeeer. ska ta nya. 

Av sanna andersson - 21 februari 2012 15:25

hahaha, fail!

funkade inte att ladda upp så de bli ingen film, den va inte så rolig, maja och jag åkte ner för en backe med madrassen sååååå....

nu ska jag kolla fb och lite sånt, sen tv..

hejdå igen,.....

Av sanna andersson - 21 februari 2012 15:16

jaooo, här kommer NYA bilder:

                                     

det var nästan alla, raderade några som inte blev bra...åhhh, har en film oxåmen nu orka jag inte göra om det här inlägget så det kommer ett nytt inlägg om några min!

puss

Ovido - Quiz & Flashcards